Banana dijeta

- in Magazin
921

Blizi se proljeće i vama je samo jedna stvar na pameti, a to je kako što prije dovesti svoju figuru u red. Kilogrami nagomilani tijekom zime sada predstavljaju problem kada proljetnu garderobu ne možete da zakopčate ili vam stoji toliko tijesno da se sve preliva i to onda ne liči ni na šta.

Svjesni ste da bi vam jedna dobra dijeta dobro došla, ali imate problem kako da ostanete disciplinovani. Ipak za vas možda najveći problem predstavlja to kako da se u potpunosti odreknete slatkog. Svake godine to vam je najveći problem, i znati i sami da dok to ne riješite dijeta neće dati nikakve rezultate.

Onda vam donosimo odlične vijesti koje će vas i više nego obradovati. Moći ćete da jedete nešto slatko, a da pritom nastavite da gubite kilograme i to uz pomoć dijete u kojoj je glavna namirnica banana.

Dijetu je osmislio bračni par iz Japana. Nakon što je suprug izgubio čak osamnaest kilograma zahvaljujući režimu ishrane koja se bazira na bananama, ovaj bračni par je riješio da dijetu promoviše širom svijeta. Nakon ličnog uspjeha, objavili su dijetu koja je ubrzo doživjela značajnu popularnost.
.
Ako su i vas iscrpile stroge dijete koje zahtijevaju spartanski način života onda možete da odahnete jer je ovo dijeta kojom se ne iziskuje pretjerano zamaranje, čitanje knjiga, nije potrebno da pripremate posebna jela, niti da se pridržavate određenog plana ishrane, pa čak ne morate ni da vježbate!

Jednostavna i idealna za sve vas koji zapravo niste veliki ljubitelj vježbanja i treninga ili vam jednostavno svakodnevne obaveze ne dozvoljavaju da se i tome posvetite.

Kada je ova dijeta u pitanju najbitnije je da ujutro jedete banane i da tijekom dana pijete mlaku vodu. Osobe koje su probale da dže banana dijetu navela su da se prvi rezultati vide već nakon dvije nedjelje.

Potrebno je naglasiti da postoje nutricionisti koji tvrde da je ova dijeta za većinu ljudi recept za katastrofu. Zapravo, dijeta se preporučuje samo vama koji jedete puno slatkiša ili imate napade gladi na emotivnom planu, ali kod većine drugih neće funkcionirati. Najbolji dio dijete je mlaka voda koja poboljšava probavu tako da je ovo svakako preporuka za svakoga od vas

-Banana treba da zamijeni doručak. Pojedite jednu do dvije, u zavisnosti od toga koliko vam je potrebno da osjetite sitost. Izbjegavajte banane koje su prezrele jer imaju veći procenat šećera.

-Ako nakon banana i dalje osjećate glad možete pojesti porciju ovsene kaše sa sitno sjeckanom bananom.

– Ručak i večera su uobičajeni, ali svakako treba da obratite pažnju na vrstu namirnica koju unositi – izbacite brzu hranu, tjesteninu, rižu, slatkiše.

-Večera bi trebalo da bude najkasnije u 20sati, ali preporučuje se da ne bude poslije 18sati. Pripazite da vam od posljednjeg obroka i odlaska u krevet prođu barem 4 sata.

Desert je zabranjen poslije obroka.
-Sve obroke bi trebalo da jedete polako, žvačući svaki zalogaj to više, a obrok prekidate čim osjetite sitost. U ovom morate da budete karakter!

– Od pića je dozvoljena samo voda na sobnoj temperaturi – ni previše vruća ni previše hladna. Konzumirajte je u malim gutljajima i što češće u tou dana. Ne postoji ograničenje u količini vode koju treba da popijete.

-Dozvoljen je popodnevni međuobrok ukoliko osjetite napad gladi i on bi trebalo da bude neka voćka.

-Vježbajte ako to želite. Potrudite se da svaki dan bar prošetate.

Podijeli sa ljubavlju