VIDEO: Auto Show Week u Tuzli predstavio 100 novih modela automobila

- in Magazin, Vijesti
1639

Bingo City Centar u Tuzli je od 10. do 15. oktobra domaćin 2. izdanju Auto Show Week-a gdje se mogu pogledati različiti automobilski brendovi, tačnije blizu stotinu novih vozila.

Sajam je svečano otvorio premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić, a potom je premijerno predstavljen najnoviji Mercedes S klase i Zoe, električni automobil iz Renaultove game.

Direktor Auto Showa Zlatko Berbić kazao je prisutnima da nije riječ o običnom sajmu automobila, već da žele da to bude šansa da mladi ljudi dođu u prve redove kada je riječ o autoindustriji.

“Fokus nam je na električnim i hibridnim vozilima, jer mi bar imamo iskustva u tome kako se koristi i prizvodi električna energija”, kazao je Berbić, dodavši da će nove tehnologije predstavljati predstavnici Renaulta i Elektroprivrede BiH.

Kako organizatori najavljuju, ovo neće biti samo salonsko prezentovanje automobila, nego će se paralelno raditi i društveno odgovorna akcija sa policijom TK.

Svi posjetioci će moći vidjeti sedamnaest brendova i preko stotinu vozila, pružajući sadržaje interesantne za sve generacije.

Najviše novih automobila izložio je generalni uvoznik Renault, Nissan i Dacia vozila, kompanija “Guma M” koja je tuzlanskoj publici predstavila i novi, najprodavaniji električni automobil na svijetu Renault Zoe koji potroši samo dvije marke struje za 100 pređenih kilometara. Zoe je odavno je na svjetskim cestama, kod nas još ne, jer država ne daje posticaj za njihovu kupovinu.

“Ovo je prilika da se pošalje poruka vlastima u BiH da se ozbiljnije pristupi tržištu elektro vozila”, poručila je Jelena Babić voditeljica prodaje kompanije “Guma M”.

Naša ekipa je imala priliku testirati i novu verziju Renault Koleosa koji obiluje opremom i dostojno drži takmac sa ostalim SUV kolegama iz klase.

Tokom trajanja Auto Show Weeka posjetioci mogu da obave testne vožnje najnovijih modela automobila, prisustvuju zanimljivim predavanjima iz svijeta auto-industrije ali i učestvuju u nagradnoj igri.

Prvog dana Auto Showa upriličena je promocija luksuznih vozila, takozvane business klase. Drugi dan je posvećen promociji novih tehnologija u automobilskoj industriji, promocija električnih i hibridnih vozila, a dan kasnije bit će organizirane i prezentacije za studente.

U petak će na Auto Showu biti održane prezentacije privrednih vozila, dok je subota rezervirana za porodični dan, kada će biti omogućene i testne vožnje posebno za žene.

U nedjelju je na programu tuning show, u sklopu kojeg su predviđene razne animacije i testne vožnje.

Ovo je još jedan dokaz da autoindustrija staje na noge nakon recesije iz 2009 kojom je ovaj sektor bio posebno pogođen. Susjedne zemlje već ostvaruju odlične rezultate u prodaji novih vozila što je očiti pokazatelj boljeg standarda života. Bosna i Hercegovina kao po pravilu kaska, ali ovakvim manifestacijama pokazuje blagi napredak.

Poledajte više u reportažu televizije Tatabrada: