Google i Levi’s uvode novu pametnu jaknu koja može odgovarati na pozive i snimati selfije

- in ZANIMLJIVOSTI
106

Google i Levi’s ponovo se udružuju kako bi lansirali liniju jakni od trapera protkanog tehnologijom.

Nova Levi’s “Trucker Jacket” prožeta je Googleovom tehnologijom Jacquard. Prilično je isti koncept kakav smo mogli vidjeli i 2017., ali s nekim zapaženim nadogradnjama. Tehnologija u jakni se i dalje oslanja na Bluetooth “Senzor” koji se ubacuje u lijevu manžetnu jakne, a koja djeluje kao touchpad tako da možete kontrolirati muziku i nekoliko drugih aplikacija tako što prelazite prstom po njoj.

No, sami senzor je sada mnogo manji od prethodne verzije, a vrlo je malo moguće da “pametni” dio jakne izgleda drugačije od ostatka. U tom smislu, definitivno možete osjetiti da unutar manšete za rukave ima više nego što se vidi okom (Senzor će izazvati i vibracije za neke vrste obavijesti), ali je i dalje u potpunosti vodootporan kao i kod prethodne jakne.

I, kao i posljednja jacquard jakna, sve se kontrolira preko touchpad-a u manžetni lijevog rukava. Pomoću aplikacije Jacquard možete postaviti koje aplikacije želite raditi sa svakom gestom (postoje četiri: prelazite prstom prema gore, prelazite prstom prema dolje, dvostruki dodir i prekrivanje.)

Google je također nadogradio neke od Jacquardovih “sposobnosti”, tako da možete programirati jaknu za rad s više aplikacija. Osim što možete kontrolirati muziku i odgovarati na pozive, možete koristiti i geste za snimanje selfija iz telefona, pokretanje Google Assistant-a ili pregled vašeg dana na osnovu kalendara i trenutnih uvjeta na cestama.

Tu je i nova funkcija “Uvijek zajedno” koja vam može poslati upozorenje ako se odvojite od telefona dok nosite jaknu.

Sama jakna je sada dostupna u nekoliko izdanja u muškim i ženskim veličinama. Tu je i varijanta futrovane jakne, a cijena je mnogo bliža ostatku Levisove linije. Standardna jakna počinje od 198 USD, dok futrovana iznosi 248 USD. To je jeftinije od standardne jakne od trapera, ali mnogo razumnije od posljednje iteracije, koja je koštala nevjerojatnih 350 dolara.

Sve to možda i dalje zvuči kao malo jaka prodaja. Iako je Jacquardova tehnologija, koja se oslanja na posebnu vrstu provodljivih vlakana, tijekom godina privukla veliku pažnju, većina potrošača vjerovatno još uvijek ne osjeća potrebu za tehnikom koja je doslovno utkana u njihovu odjeću.

Ali Ivan Poupyrev, koji vodi Jacquard u Googleu, napominje da bi trenutna zabrinutost oko vremena zaslona i ovisnosti o telefonu mogla učiniti platformu poput Jacquarda privlačnijom.

Trenutno postoji malo odziva prema ekranima i ljudi su toliko fokusirani na telefon“, kaže on. “Vizija iza ovoga je računarstvo u okolini, a ideja ambijentalnog računarstva je vrlo suprotna ideji telefona. Ideja je da vaša funkcionalnost ima više dodirnih tačaka i možete pristupiti istim karakteristikama, ali iz mnogih različitih uglova.

Podijeli sa ljubavlju