Herceg želi povećati zastupljenost na bh. tržištu

- in Biznis, Izdvojeno
270

Za deset posto je broj radnika u protekloj godini povećan u firmi Herceg d.o.o. iz Srebrenika i to kao rezultat poboljšanja profitabilnosti preduzeća.

Prošle godine ostvarena je i zdrava stopa rasta, a ono čime se posebno ponose, kako je za Poslovne novine kazao direktor Hercega Nahid Unkić, jeste činjenica da je prosječna plata u ovoj firmi iznad prosjeka Federacije BiH.

Konkurentska prednost

”Dobri rezultati u prošloj godini su rezultat i značajnih investicija koje imamo svake godine, pri čemu izdvajamo novi obradno-rezni centar za aluminijske profile, testni centar za ispitivanje naših proizvoda, kao i investiciju u četveroglave varilice za PVC profile. Trend rasta sa kraja prošle godine dijelom se nastavio i u prva dva – tri mjeseca ove godine. Međutim, sa krajem marta, zbog dešavanja na globalnom novu, odlučili smo obustaviti proizvodnju na dvije sedmice, što smo iskoristili za kolektivni godišnji odmor, koji je bio planiran za ljetne mjesece. Početkom aprila smo nastavili sa proizvodnjom koja se postepeno povećavala do kraja mjeseca, a već u maju smo imali standardnu uposlenost proizvodnih kapaciteta”, kazao je Unkić.

Pandemija koronavirusa uticala je i na firmu Herceg, zbog samog ograničenja kretanja i otežanog izvoza, međutim, nisu osjetili značajnije posljedice kao što su to neke druge djelatnosti.

Niti jedan radnik nije otpušten.

”S obzirom na to da smo već prije početka ove godine imali plan za ovu godinu, a da nismo mogli ni pretpostaviti šta će nas zadesiti, nismo ni ostvarili postavljeni plan za prvih šest mjeseci. Međutim, i dalje naporno radimo kako bismo u drugoj polovini godine nadoknadili pad koji se desio, te u što većoj mjeri ostvarili postavljene ciljeve za 2020. godinu”, dodao je Unkić.

Ključna tržišta firme Herceg već godinama su Holandija, Belgija, Njemačka, Austrija i Švicarska, a pored domaćeg tržišta u manjoj mjeri su prisutni i na tržištu Slovenije i Hrvatske.

Za ovu godinu nisu planirali širenje na neka nova tržišta, već da rade na jačanju prisustva na postojećim tržištima.

”Potencijal tržišta na kojima smo trenutno prisutni je veliki, ali postoji i veliki konkurentski pritisak. U narednom periodu ćemo se truditi da ojačamo našu tržišnu poziciju na ovim tržištima, te ćemo nastojati povećati zastupljenost na bh. tržištu. Na domaćem tržištu je prisutan veliki broj preduzeća koja se bave istom djelatnošću kao i mi, tako da je teško izboriti se za tržišnu poziciju. Dodatna otežavajuća okolnost je i činjenica da je jako izražena nelojalna konkurencija. Zbog toga mi svoju konkurentsku prednost baziramo na kvalitetu, te će tako ostati i u budućnosti”, poručio je Unkić.

Kvalitet iznad svega

Upravo zbog kvaliteta koji nude i uspjeli su opstati na domaćem tržištu, a u planu im je i da se postepeno šire u narednom periodu.

Da im dobro ide pokazuje i činjenica da su nedavno otvorili i poslovnu jedinicu u Sarajevu, čime su povećali svoju prisutnost u glavnom gradu BiH.

Firma Herceg posjeduje i certifikat bonitetne pouzdanosti, što im je, kako je kazao Unkić, potvrda stabilnosti i dobrih rezultata u poslovanju.

Pouzdan bonitet olakšava poslovanje preduzeća sa postojećim, kao i sa novim poslovnim partnerima. Naime, nivo povjerenja novih poslovnih partnera je na samom početku saradnje veći ukoliko se radi o bonitetno pouzdanom preduzeću, te niti jedan partner ne dovodi u pitanje finansije prilikom pregovora oko saradnje. To nam omogućava da se više fokusiramo na tehničke i logističke aspekte buduće saradnje, te nam zasigurno olakšava poslovanje”, zaključio je direktor ove uspješne firme.

(slon.ba)

Podijeli sa ljubavlju