Planirana trasa autoputa Tuzla – Brčko – Orašje bila je tema današnjeg sastanka premijera Tuzlanskog kantona Kadrije Hodžića, ministra trgovine turizma i saobraćaja Hamze Bešića i predstavnika Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice TK sa gradonačelnikom Gradačca Edisom Dervišagićem i predstavnicima Općine Srebrenik, te poslodavcima i privrednicima sa područja Gradačca i Srebrenika.
Kako je istaknuto na sastanku, prva dionica trase od Tuzle do Čanića je nesporna i svi sudionici podržavaju i zainteresirani su za što skoriji početak radova na njenog izgradnji. Međutim, slijedeća dionica trase, prema riječima učesnika današnjeg sastanka, ne zadovoljava interese Srebrenika i Gradačca, niti su ove lokalne zajednice bile uopšte konsultirane prilikom izrade idejnog rješenja trase.
„Domen kantonalnih institucija je izrada Prostornog plana i prostorno planiranja. Sve ostale aktivnosti u vezi sa projektovanjem i realizacijom realiziraju federalne institucije i JP Autoceste FBiH, ali učinit ćemo sve što je u našoj moći da, dok traju radovi na prvoj dionici Tuzla – Čanići, koja nije sporna, radimo na doradi idejnog rješenja i usaglasimo izmjenu drugog dijela trase, te da ga približimo interesima Srebrenika i Gradačca. To je naša obaveza prema privrednicima i građanima našeg kantona koji žive u Gradačcu i Srebreniku“, kazao je premijer Hodžić.
Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla – Brčko – Orašje, bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona. U tom smislu premijer Hodžić je istaknuo da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana, te kao tačke prolaska trase nakon Čanića predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
„Srebrenik i Gradačac u potpunosti podržavaju dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta, ali nisu zadovoljni predviđenom dionicom trase autoceste Tuzla – Brčko. Trenutno planirana trasa zaobilazi interese kako građana, tako i privrede Gradačca i Srebrenika i ove lokalne zajednice od te trase ne bi imale velike koristi. Očekujemo da Vlada pokaže razumijevanje prema ovoj našoj inicijativi, da zastupa naše interese da se omogući kvalitetan pristup i ovih lokalnih zajednica ovoj autocesti. S tim u vezi smatramo da bi bilo najbolje pristupiti izmjeni trase“, kazao je gradonačelnik Dervišagić.
U prilog ovoj inicijativi govori i činjenica da je izvoz sa područja Gradačca u protekloj godini dostigao gotovo 450 miliona KM, što je za skoro 100 miliona više u odnosu na prethodnu 2020. godinu, te bi se kvalitetnijim povezivanjem na savremenu putnu mrežu stvorili preduslovi za još brži razvoj kako Gradačca i Srebrenika, tako i Gračanice, pa i cijelog Tuzlanskog kantona.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.