Debljaju li trešnje? Sadrže puno šećera, evo koliko ih možete pojesti

- in Zanimljivosti
556

Trešnje lako zasićuju, smanjuju apetit i ne sadrže masnoću. Premda sadrže popriličnu količinu šećera (9 g/100 g), trešnje imaju nizak glikemijski indeks, odnosno voće su koje neznatno podiže šećer u krvi pa ih dijabetičari i oni koji trebaju smršati dobro podnose.

Debljaju li trešnje?
Ne, trešnje ne debljaju. Sa samo 38 kcal na 100 g idealno su voće za one koji trebaju smršati. Stoga su među najmanje kaloričnim dostupnim voćem, ali su bogate mikronutrijentima.

Ali, čak i ako vas ne debljaju, uvijek ih je dobro ne jesti u velikim količinama, već ih konzumirati umjereno kao dio uravnotežene prehrane.

Sadrže i puno vode pa pomažu ne samo hidrataciji, već i zahvaljujući dijetalnim vlaknima povećavaju osjećaj sitosti pomažući u obuzdavanju apetita.

Iz tog su razloga prikladne ako praktikujete niskokalorijsku dijetu.

Također su idealne za one koji se bave sportom, za povrat tekućine izgubljene tokom tjelesne aktivnosti i nadoknadu mineralnih soli, posebno kalija.

Zapravo, porcija trešanja sadrži oko 10% dnevne potrebe za ovim mineralom pa su vrlo korisne za poboljšanje mišićne aktivnosti.

Idealne su za doručak ili kao međuobrok, ili da ugase želju za desertom nakon večere.

Naime, trešnje su odličan večernji međuobrok, prije odlaska na spavanje, zahvaljujući sadržaju melatonina koji pogoduje noćnom odmoru.

I peteljke su korisne

Čak i peteljke trešanja imaju blagotvorna svojstva.

Ako ih osušite, korisne su za pripremu izvrsnih biljnih čajeva za drenažu jer imaju detoksikacijsko i diuretičko djelovanje, potiču dobrobit urinarnog trakta i pomažu u borbi protiv otečenosti trbuha.

Nemaju posebnih kontraindikacija i mogu ih konzumirati svi osim u slučaju intolerancije ili alergije.

Još jedan aspekt koji treba imati na umu je hipotenzivni učinak ovog voća, stoga je dobro biti malo oprezan ako patite od niskog krvnog pritiska.